Zamknij
REKLAMA

operator maszyn do produkcji obuwia

Nr oferty: StPr/21/2001Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ludwika Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Prace pomocnicze przy obsłudze maszyn do produkcji obuwia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.10.2021
Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • podstawowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Mile widziane wykształcenie zawodowe, chęci do pracy.Prace pomocnicze przy obsłudze maszyn do produkcji obuwia, umowa o pracę, praca na 3 zmiany, wynagrodzenie 2800zł/m-c.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: LMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Ludwika Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko
    Osoba do kontaktu: Aldona Rzepkowska
    Numer telefonu: 514 195 054
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV+skierowanie do pracy
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: świadectwa pracy do wglądu.
    przygotowywanie posiłków kuchni wschodniej.
    StPr/21/2043
    data rozpoczęcia pracy od 18.10.2021
    wynagrodzenie od od 3 000 PLN

    Prace związane z funkcjonowaniem magazynu. Szacowana liczba godzin pracy około 154 w miesiącu, stawka godzinowa 18,30 brutto, system pracy zmianowy 6-14, 14-22, 22-6.
    StPr/21/2052
    data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    pieczenie pieczywa
    StPr/21/2047
    data rozpoczęcia pracy od 18.10.2021
    wynagrodzenie od od 2 950 PLN

    wywóz śmieci
    StPr/21/2028
    data rozpoczęcia pracy od 15.10.2021
    wynagrodzenie od od 3 500 PLN

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, analiza akt i prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, ewidencjonowanie składek, opracowywanie decyzji w sprawie obejmowania, wyłączania, wymiaru składki dodatkowej z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek, obsługa stanowiska informacji tj. przyjmowanie wniosków o objęcie i wyłączenie z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników i domowników, przyjmowanie wniosków o udzielenie ulg i umorzeń, przyjmowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi, sprawdzanie kompletność zgłoszenia do ubezpieczenia, udzielanie wyjaśnień z zakresu podlegania, ustania ubezpieczenia rolniczego, udzielonych ulg i umorzeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej w Grudziądzu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
    StPr/21/4555
    data rozpoczęcia pracy od 02.11.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    usługi instalacyjno sanitarne
    StPr/21/2011
    data rozpoczęcia pracy od 14.10.2021
    wynagrodzenie od od 4 855 PLN

    -organizacja i kierowanie Biurem Projektów, -przygotowanie i nadzór nad dokumentacją projektową we współpracy z Dyrektorem ds. Technicznych oraz Zarządem Spółki, -monitorowanie i kontrola postępowań przetargowych w zakresie działalności Spółki, -przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów, -przygotowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji w ramach działań, -uczestnictwo w definiowaniu założeń, budżetów oraz harmonogramów projektów, -prowadzenie rejestru kosztów, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu oraz środków transportu, -sporządzanie i nadzór nad umowami we współpracy z radcą prawnym, -współpraca z organami administracji państwowej, instytucjami finansowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz firmami zewnętrznymi, -współpraca z innymi działami firmy w zakresie umów, sprawozdawczości, budżetów, -udział w działaniach promocyjno-informacyjnych, -planowanie i koordynacja spotkań związanych z prowadzonymi projektami.
    StPr/21/2012
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2021
    wynagrodzenie od od 6 000 PLN

    prace porządkowe
    StPr/21/2019
    data rozpoczęcia pracy od 14.10.2021
    wynagrodzenie od od 1 400 PLN

    Prace pomocnicze przy obsłudze maszyn do produkcji obuwia.
    StPr/21/2001
    data rozpoczęcia pracy od 13.10.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    zgodny
    StPr/21/1947
    data rozpoczęcia pracy od 12.10.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN