Zamknij

Sprawdź, jakie możliwości daje sprzedającemu PrestaShop

11:41, 18.01.2019 J.R Aktualizacja: 11:48, 18.01.2019
Skomentuj

PrestaShop istnieje od wielu lat, wspierając właścicieli i klientów sklepów internetowych we wzajemnym dotarciu do siebie i dokonaniu transakcji handlowej. Dzięki swoim licznym funkcjom umożliwia bardziej efektowne zaprezentowanie oferowanych produktów. Zobacz, w jaki sposób możesz wykorzystać opcje PrestaShop do wywarcia pozytywnego wrażenia na potencjalnych klientach.

Najważniejsze możliwości w zakresie wizualnego przedstawienia produktów w sklepie internetowym

Sprzedaż online, z całą swoją wygodą, możliwością dotarcia do setek tysięcy klientów na całym świecie oraz oszczędnością fizycznej przestrzeni ma jedną zasadniczą wadę. Tak się składa, że robiąc zakupy przez internet, wciąż nie da się dotknąć i poczuć faktury oraz grubości materiału ani też dokładnie obejrzeć jego barwy. W końcu kolor produktu może w rzeczywistości różnić się, w zależności od ustawień monitora – i nie ma w tym niczyjej winy. Problem ten jest szczególnie dostrzegalny w branży odzieżowej oraz home decor, gdzie kolor produktu ma duże znaczenie dla odbiorcy. Na szczęście, sprzedawcom z branży e-commerce z pomocą przychodzą rozwiązania, które pozwalają uzyskać pożądane efekty wizualne, mocno oddziałujące na wyobraźnię kupującego i rozbudzające w nim chęć nabycia produktu. W przypadku Prestashop sprzedający ma możliwość umieszczenia dużej liczby zdjęć, zarówno zbliżeń produktu, jak też ogólnych fotografii, ukazujących przedmiot w kontekście i codziennym użyciu. Ponadto, istnieje możliwość umieszczenia widoku 360 stopni, który sprawdza się szczególnie dobrze do wizualizacji produktów z branży home decor, ale również elementów takich jak aparaty fotograficzne, kamery, telefony komórkowe czy też obuwie.
Celem wizualizacji jest symulowanie wrażenia dotyku i dotyku w handlu detalicznym wyrobami z cegły i zaprawy. Wysokiej jakości zdjęcia umożliwiają potencjalnemu kupującemu lepsze zapoznanie się z produktem i jego detalami.

Jakie jeszcze opcje zapewnia PrestaShop?

W zakresie jak najlepszej wizualizacji w sklepie online bardzo przydatne okazują się różnorodne moduły prestashop. Jednym z ciekawszych jest widżet „Popup – zaawansowany moduł wyskakujących okienek”. Chodź nie nawiązuje on bezpośrednio do prezentacji produktów, pozwala sterować uwagą użytkownika, który z jakichś powodów chce opuścić stronę. Za pomocą wyskakującego okienka z komunikatem można zachęcić potencjalnego kupującego do dłuższego pozostania na stronie. Równie interesująco wygląda także moduł „Stickers”, umożliwiający dodanie naklejki na produkcie, na przykład informującej o nowości, promocji czy bestsellerze.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%