Zamknij

Asystent kas samoobsługowych

Nr oferty: StPr/24/1967Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Józefa Włodka ., 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Uprawnienia:
    • komunikatywność
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Chęci do pracy,aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia,zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta. Umowa o pracę na 2 zmiany,niezbędne szkolenia,atrakcyjne benefity,przyjazną atmosferę w pracy, wynagrodzenie brutto 4300 zł.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu: Aleksandra Bąk
      Numer telefonu: 602463099
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Brak danych.
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji o świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników, - sprawdzanie, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszportowych wnioskodawców w systemach informatycznych, - prowadzenie rejestrów wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń, - przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne: skompletowanych wniosków, akt emerytalno-rentowych, korespondencji, - prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym, - prowadzenie ewidencji zgubionych i odtworzonych akt i dokumentacji oraz podejmowanie działań w celu ich odtworzenia, - włączanie do akt decyzji i korespondencji. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Planowana data rozpoczęcia pracy: styczeń 2025 r.
      StPr/24/3258
      data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno- rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych emerytur. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Planowana data rozpoczęcia pracy: styczeń 2025 r.
      StPr/24/3260
      data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      PRACE NA MAGAZYNIE
      StPr/24/2112
      data rozpoczęcia pracy od 19.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      PROSTE PRACE FIZYCZNE
      StPr/24/2113
      data rozpoczęcia pracy od 19.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      spawanie detali do produkcji maszyn gazstronomicznych
      StPr/24/2098
      data rozpoczęcia pracy od 18.12.2024
      wynagrodzenie od od 33 PLN

      wg załącznika
      StPr/24/1855
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      zgodny
      StPr/24/1986
      data rozpoczęcia pracy od 27.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      zgodny
      StPr/24/2018
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      DROBNE NAPRAWY, KONSERWACJA MIESZKAŃ
      StPr/24/2046
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      zgodny ze stanowiskiem
      StPr/24/2047
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN