Zamknij

Starszy referent Komendy

Nr oferty: StPr/25/1138Dodane przez: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ/ Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej w Toruniu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jagiełły 11-23, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
: Realizowanie bieżących zadań Komendy, w tym prowadzenie sekretariatu Komendanta Centrum, m.in. poprzez prowadzenie terminarza miesięcznych zamierzeń i spotkań, załatwianie bieżących spraw organizacyjnych, nadzór nad dystrybucją poczty i innych dokumentów przekazywanych Komendantowi, ochrona dokumentów znajdujących się w sekretariacie, przygotowywanie materiałów/prezentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ/ Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej w Toruniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodny
StPr/25/1161
data rozpoczęcia pracy od 20.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny
StPr/25/1162
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny
StPr/25/1154
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny
StPr/25/1155
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie Technik architektury krajobrazu.
StPr/25/1160
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 837,00 PLN

Pomoc przy księgowaniu, drobne prace rozliczeń, wystawianie faktur, sporządzanie raportów dla działu księgowości
StPr/25/1157
data rozpoczęcia pracy od 12.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony, planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r.
StPr/25/1897
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Opieka nad dziećmi w placówce
StPr/25/1156
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 850 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego, - analiza akt i prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek, - obsługa stanowiska informacji tj. przyjmowanie wniosków o objęcie i wyłączenie z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników i domowników, przyjmowanie wniosków o udzielenie ulg i umorzeń, przyjmowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi, sprawdzanie kompletności zgłoszenia do ubezpieczenia, udzielanie wyjaśnień z zakresu podlegania, ustania ubezpieczenia rolniczego, udzielonych ulg i umorzeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Umowa na okres zastępstwa nieobecnego pracownika, planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r.
StPr/25/1896
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/1150
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN