Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- współpraca z Lekarzem Regionalnym Inspektorem Orzecznictwa Lekarskiego PT w planowaniu pracy lekarzy rzeczoznawców i komisji lekarskich Kasy oraz w wyznaczaniu miejsca i terminu badania,
- wydawanie i odbiór akt od lekarzy rzeczoznawców, lekarzy konsultantów i komisji lekarskich Kasy,
- współpraca z Placówkami Terenowymi oraz lekarzami w zakresie obsługi organizacyjnej
i techniczno-biurowej orzecznictwa lekarskiego,
sporządzenie analiz i sprawozdań ( półrocznych, rocznych, bieżących),
- sporządzanie zestawień zwrotu kosztów przejazdu na badanie lekarskie,
- prowadzenie z wnioskodawcą korespondencji z zakresu orzecznictwa lekarskiego.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę.
Miejsce wykonywania pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
StPr/25/2228
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN