Istnieją dwa główne typy telefonii: analogowa i wirtualna. Pierwszy typ komunikacji jest drogi, przestarzały i od dawna nie odpowiada potrzebom nowoczesnych firm. Z kolei telefonia IP zapewnia jakość głosu i niezawodność połączeń, a także rozszerza możliwości biznesu. Umożliwia automatyzację procesów, zwiększa produktywność personelu, poprawia poziom satysfakcji klientów. A jeśli biznes korzysta z dodatkowego narzędzia ― call trackingu, otrzymuje jeszcze potężniejsze możliwości analizy połączeń.
Telefonia IP ma wiele zalet dla firm w porównaniu z analogową lub mobilną komunikacją.
Nowoczesna telefonia IP to prawdziwy „multitool” z potężną funkcjonalnością, która rozszerzy możliwości biznesu.
Telefonia IP zapewnia również wysoką jakość obsługi połączeń. Dźwięk głosu jest zawsze czysty i wyraźny, co jest ważne dla lepszego porozumiewania się z klientami. Wszystkie rozmowy są nagrywane ― to pozwala analizować poziom kompetencji menedżerów i stopień satysfakcji klientów. A także chroni strony w przypadku sporu.
Telefonia IP zapewnia ochronę prywatności, co jest ważne dla firm przetwarzających wrażliwe dane.
Wirtualna telefonia to nowoczesny i funkcjonalny środek komunikacji dla biznesu. Jest wygodna dla doradztwa i sprzedaży, a także dla komunikacji między pracownikami. Jej zalety to oszczędności, mobilność, możliwości numerów wirtualnych, automatyzacja i integracje, bezpieczeństwo i wysoka jakość głosu.
Telefonia IP jest elastycznie konfigurowalna zgodnie z potrzebami firmy, to narzędzie „na wzrost”, które łatwo dostosować w procesie rozwoju biznesu.