Zamknij

Optymalizacja strony czyli co zrobić, żeby witryna była widoczna

10:37, 05.06.2019 artykuł sponsorowany

Marzeniem właściciela każdej strony czy serwisu internetowego jest sytuacja, kiedy link prowadzący do jego witryny jest na samym szczycie, na pierwszej stronie wyszukiwarki. Trudno się dziwić. Taka sytuacja gwarantuje, że większość osób szukających danej usługi czy produktu trafi właśnie do niego.

Optymalizacja strony (SEO) służy właśnie temu celowi - osiągnięciu jak najlepszego rezultatu w organicznych wynikach wyszukiwania dla wybranych słów i fraz kluczowych. Słowo “organicznych” jest tutaj najważniejsze. Oznacza, że efekt osiągnięty jest bez użycia płatnej promocji (do niej zalicza się kampania adwords, linki sponsorowane, reklama Google). Jeśli nie płacimy za wyniki w wyszukiwarce, to na czym polega dobre pozycjonowanie stron?

Optymalizacja strony w praktyce

Optymalizacja to przede wszystkim praca nad zawartością strony: jej strukturą, budową i treścią (szeroko pojętą, obejmującą tekst, zdjęcia, filmy). Ściśle biorąc optymalizację nie jest tym samym, co pozycjonowanie stron internetowych www. Pozycjonowanie, to działania podejmowane poza stroną (off-page). Wśród nich jest na przykład tworzenie zaplecza linków wysokiej jakości. Jednak często w potocznej mowie optymalizacja jest używana zamiennie z pozycjonowaniem.

Agencja kreatywne specjalizujące się w optymalizacji stron - znajdziecie je wpisując w wyszukiwarkę hasło “agencja SEO Warszawa” - używają najróżniejszych narzędzi. Można je generalnie podzielić na ingerujące w treść oraz/lub w kod i strukturę strony. Wśród działań podejmowanych przez specjalistów SEO znajdziemy m.in.:

  • użycie i rozmieszczenie w tekście odpowiednich fraz kluczowych (słów, które internauci wpisują szukając interesujących ich treści, np. w przypadku słowa SEO będzie to “pozycjonowanie’ czy “audyt SEO” ),
  • zadbania o strukturę treści, w tym dobór właściwych nagłówków,
  • dopasowanie treści w tagu tytułowym,
  • zmiany w kodzie strony, które służą poprawie szybkości ładowania witryny czy instalacja kodów Google Analytics,
  • usuwanie błędów w kodzie strony.

Optymalizacja strony to proces, który warto powierzyć specjalistom. Agencja interaktywna taka jak D2M z Warszawy, ma doświadczenie i wiedzę, która jest cały czas aktualizowana. To ważne, bo internet jest żywym organizmem, np. algorytm wyszukiwarek, który odpowiada za ocenę linków i ich szeregowanie w wynikach cały czas ulega zmianom.

Pozycjonowanie i optymalizacja przynosi efekt w dłuższym okresie czasu. Agencja SEO potrzebuje czasu - tygodnia, a nawet miesięcy - żeby jej działania przyniosły trwały efekt czyli dobre miejsce w wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek. Nie ma drogi na skróty. Różnego rodzaju nieetyczne techniki pozycjonowania mogą spowodować, że strona zostanie ukarana: spodnie lub nawet zniknie z wyników wyszukiwania.

Agencja D2M z Warszawy oferuje kompleksowe rozwiązania, które sprawią, że strona klient będzie lepiej widoczna w internecie. To z jednej strony optymalizacja i pozycjonowanie czyli zdobywanie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Z drugiej wykorzystanie szansy jaką daje płatna promocja w sieci. Agencja D2M sprawnie łączy płatny i bezpłatny marketing internetowy w jedną całość (czyli SEM - Search Engine Marketing). Tworzy dobrze przemyślane strategie marketingowe, dobrze rozwiązania, które najlepiej pasują do celów wyznaczonych przez klienta.

O jakości usług oferowanych przez D2M świadczy rosnąca liczba zadowolonych klientów. Agencja rozwija się działając na bardzo trudnym rynku - w Warszawie jest najwięcej w kraju agencji SEO, które konkurują między sobą. Serwisy internetowe firm współpracujących z D2M zyskują zwiększenie ruchu na stronach i utrzymują się na pierwszych miejscach na najatrakcyjniejsze dla nich frazy. Bardzo dobre wyniki w wyszukiwarkach przekładają się na finansowy sukces klientów agencji.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%