Zamknij

Wydawca posiłków

Nr oferty: StPr/24/1853Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Marsz. Józefa Piłsudskiego 20, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: zgodny
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 29.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • podstawowe
    Uprawnienia:
    • Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Chęci do pracy, znajomość obsługi kasy fiskalnej, orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno epidemiologicznych, mile widziane doświadczenie. Umowa o pracę, wynagrodzenie brutto 4300 zł.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: CASABLANCA KARIM TAJAR w spadku
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Marsz. Józefa Piłsudskiego 20, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kuja
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 516 198 996
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Bar Krokiecik
      1) Wspieranie rodzin przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych poprzez rozpoznawanie ich potrzeb, współdziałanie z konsultantami prawa i psychologii w zakresie diagnozowania środowisk a w razie potrzeby występowanie o przydzielenie asystenta rodziny. 2) Udzielanie pomocy w formie pracy socjalnej, poradnictwa specjalistycznego, pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. Występowanie w roli opiekuna, rzecznika, negocjatora, animatora środowiska lokalnego. 3) Współdziałanie z innymi podmiotami oraz instytucjami pomocowymi w zakresie organizowania wsparcia dla rodzin niewydolnych wychowawczo ze szczególnym uwzględnieniem służby zdrowia, placówek oświatowych, sądów, policji, dzielnicowych, ośrodków wsparcia a także organizacji pozarządowych i instytucji kościelnych....
      StPr/24/1870
      data rozpoczęcia pracy od 20.12.2024
      wynagrodzenie od od 6 240 PLN

      szycie poduszek, dywaników, obuwia
      StPr/24/1873
      data rozpoczęcia pracy od 03.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      zgodny ze stanowiskiem
      StPr/24/1861
      data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Montaż rurociągów technologicznych oraz podpór rurociągów na podstawie rysunku izometrycznego. Konieczność porozumiewania się z angielskojęzycznym brygadzistą nadzorującym prace ze strony klienta. Wymiar czasu pracy: 155h
      StPr/24/1863
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 495 PLN

      wg załącznika
      StPr/24/1810
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 3 762,5 PLN

      wg załącznika
      StPr/24/1811
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - Czytanie rysunków technicznych i izometrycznych - Montaż rurociągów - Zachowanie dokładności wymiarowej - Obsługa narzędzi - Przeprowadzanie testów szczelności i wytrzymałości rurociągów - Obróbka ślusarska elementów rurociągów - Układanie i montaż rurociągów przemysłowych.
      StPr/24/1849
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych emerytur. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Planowana data rozpoczęcia pracy: styczeń 2025 r.
      StPr/24/3124
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      zgodny ze stanowiskiem
      StPr/24/1848
      data rozpoczęcia pracy od 29.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      zgodny
      StPr/24/1853
      data rozpoczęcia pracy od 29.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN