Zamknij

Inspektor d/s technicznych

Nr oferty: StPr/25/0561Dodane przez: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Curie - Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
: Prowadzenie spraw związanych z nadzorem budowlanym nad robotami elektrycznymi, a w szczególności: przygotowywanie wytycznych i zakresu prac celem opracowania dokumentacji technicznej w zakresie elektrycznym, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie zgodności z umową oraz poprawności zawartych w projekcie rozwiązań technicznych, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, dokonywanie odbioru robót wykonanych przez wykonawców, prowadzenie rozliczeń robót remontowych, planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych, przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania usterek w okresie gwarancyjnym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 23.04.2025
: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Curie - Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-
Osoba do kontaktu: Joanna Pikul
Numer telefonu: 56 45 120 36
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie spraw związanych z nadzorem budowlanym nad robotami elektrycznymi, a w szczególności: przygotowywanie wytycznych i zakresu prac celem opracowania dokumentacji technicznej w zakresie elektrycznym, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie zgodności z umową oraz poprawności zawartych w projekcie rozwiązań technicznych, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, dokonywanie odbioru robót wykonanych przez wykonawców, prowadzenie rozliczeń robót remontowych, planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych, przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania usterek w okresie gwarancyjnym.
StPr/25/0561
data rozpoczęcia pracy od 23.04.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0553
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

układanie ryby na tacki o odpowiedniej gramaturze, praca stojąca
StPr/25/0555
data rozpoczęcia pracy od 22.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

montaż stolarki okiennej
StPr/25/0551
data rozpoczęcia pracy od 22.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Nadzór i kontrala świadczenia usług nad obsługiwanym obiektem, planowanie prac zgodnie z zakresem obowiązków, zarządzanie zespołem podległych pracowników, wyznaczanie, kontrolowanie zadań, monitorowanie jakości świadczonych usług, rekrutacja personelu sprzątającego, obsługa poczty służbowej, telefonu służbowego.
StPr/25/0537
data rozpoczęcia pracy od 16.04.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

zgodny ze stanowiskiem
StPr/25/0538
data rozpoczęcia pracy od 16.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc przy produkcji pieczywa
StPr/25/0530
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace budowlane, kładzenie gładzi, montaż sanitariatów, malowanie
StPr/25/0535
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 33,00 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Planowana data zatrudnienia: maj 2025 r.
StPr/25/0942
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

PROSTE PRACE FIZYCZNE, PROSTE NAPRAWY
StPr/25/0529
data rozpoczęcia pracy od 14.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN