Zamknij

Magazynier

Nr oferty: StPr/25/1031Dodane przez: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Logistyki/Wojskowe Centrum Rekrutacji/ Szkoła Podoficerska Logistyki

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
: Do zadań Magazyniera należy: 1)każdorazowo rozliczyć się przed kierownikiem obsługi z wykorzystania czasu pracy i zużytych materiałów; 2)podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie materiałami TŚM; 3)na bieżąco prowadzić ewidencję i dokumentację magazynową oraz inną dokumentację wymaganą na zajmowanym stanowisku; 4)prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku oraz prowadzenie dokumentacji materiałowej narzędzi i urządzeń podlegających legalizacji i badaniom metrologicznym; 5)porównywanie zgodności ewidencji magazynowej z ewidencją ilościowo wartościową oddziału gospodarczego zgodnie z wytycznymi przełożonych; 6)wykonywanie prac obsługowo konserwacyjnych przechowywanego mienia zgodnie z procesem technologicznym; 7)wypożyczanie tylko użytkownikom sprawnych narzędzi oraz prowadzenie bieżącej kontroli sprawności technicznej sprzętu będącego na wyposażeniu magazynu, a także wydanego użytkownikom; 8)coroczne sporządzanie w porozumieniu z elektromechanikiem Planu badań kontrolnych narzędzi o napędzie elektrycznym i przedstawianie go do zatwierdzenia do dnia 31 grudnia na kolejny rok kalendarzowy; 9)przedstawianie komisji propozycji przeklasyfikowania i wybrakowania narzędzi i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 10)składanie wniosków odnośnie potrzeb narzędzi oraz konieczności ich naprawy lub wybrakowania; 11)współpraca z przełożonymi w zakresie usprawniania organizacji pracy; 12)podejmowanie działań zmierzających do rozbudowy i dostosowania infrastruktury technicznej oraz wyposażenia warsztatu do zmieniających się wymogów oraz nowoprzybyłego SpW; 13)utrzymanie stanowiska pracy oraz przydzielonych narzędzi, maszyn i urządzeń w należytym porządku oraz w odpowiednim stanie technicznym; 14)dbanie o stan techniczny przydzielonych maszyn i narzędzi oraz właściwe ich wykorzystanie; 15)przestrzeganie terminowego i prawidłowego wykonywania obsługiwań i napraw bieżących sprzętu; 16)przestrzeganie systemu obiegu dokumentacji warsztatowej; 17)używać podczas pracy odzieży ochronnej stosownie do wykonywanej pracy oraz indywidualnych środków ochrony zdrowia i życia; 18)realizacja określonych przez przełożonego przedsięwzięć wynikających z zagrożeń niemilitarnych; 19)zapewnienie ochrony mienia będącego na wyposażeniu Plutonu Obsługi; 20)utrzymanie należytego porządku i czystości w przydzielonym rejonie oraz dbałość o infrastrukturę techniczną; 21)uzyskanie każdorazowo zgody przełożonego, a w przypadku jego nieobecności jego zastępcy na opuszczenie stanowiska pracy; 22)informowania przełożonego o zauważonych zjawiskach negatywnych mogących spowodować straty materialne lub inne zagrożenia (np. dla zdrowia, życia).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 08.09.2025
: od 4 950 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Logistyki/Wojskowe Centrum Rekrutacji/ Szkoła Podoficerska Logistyki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 261 484 360, 261 482 738
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą Zgłoszeń Wewnętrznych w Centrum Szkolenia Logistyki zamieszczoną na stronie internetowej Centrum Szkolenia Logistyki pod adresem www.cslog.wp.mil.pl oraz pisemna zgoda na przetwarzanie d
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodny
StPr/25/1039
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Proste prace manualne z bardzo małymi elementami elektronicznymi, na części stanowisk wykonywane w rękawiczkach, praca stojąca.
StPr/25/08047
data rozpoczęcia pracy od 31.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pełne informacje dotyczące oferty pracy znajdują się na stronie: https://praca.byd.pl/id,6/oferty-pracy-w-wsg Zakres obowiązków: - koordynację spraw organizacyjnych jednostki, - obsługę interesariuszy, - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji powierzonych obszarów, - bieżącą obsługę administracyjną, - koordynację przepływu informacji i dokumentów. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, - przyjazną atmosferę współpracy w doświadczonym zespole, - bogaty system benefitów pracowniczych, m.in. zniżki na usługi WSG, np. studia podyplomowe, kursy i szkolenia, półkolonie dla dzieci, przedszkole akademickie, żłobek, Revital, Dom Dziennego Pobytu dla osób starszych, usługi Print & Design i Akademickiego Centrum Medycznego, i inne, - możliwość wsparcia rozwoju zawodowego.
StPr/25/1723
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

zgodny
StPr/25/1037
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, dbanie o czystość i porządek.
StPr/25/1038
data rozpoczęcia pracy od 25.07.2025
wynagrodzenie od od 3 499,50 PLN

a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie udzielenia zezwolenia marszałka województwa na usunięcie drzew i krzewów, przydzielonych spraw dotyczących terenów Gminy Miasta Grudziądz, w szczególności: b)przeprowadzania kontroli w zakresie zachowania żywotności nasadzonych drzew i krzewów, po upływie okresu wskazanego w decyzjach wydanych przez marszałka województwa, dla spraw dotyczących miasta Grudziądza, w szczególności terminowe przeprowadzanie wizji w terenie celem dokonania oględzin nasadzonych drzew i krzewów, sporządzenia protokołu dokumentacji zdjęciowej oraz projektu decyzji marszałka województwa; c) prowadzenie wszelkich pozostałych spraw dotyczących kwestii usuwania drzew i krzewów na terenie miasta Grudziądza, które wynikają ze stosownych przepisów ustawy o ochronie p
StPr/25/1033
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 630 PLN

zgodny
StPr/25/1029
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do zadań Magazyniera należy: 1)każdorazowo rozliczyć się przed kierownikiem obsługi z wykorzystania czasu pracy i zużytych materiałów; 2)podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie materiałami TŚM; 3)na bieżąco prowadzić ewidencję i dokumentację magazynową oraz inną dokumentację wymaganą na zajmowanym stanowisku; 4)prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku oraz prowadzenie dokumentacji materiałowej narzędzi i urządzeń podlegających legalizacji i badaniom metrologicznym; 5)porównywanie zgodności ewidencji magazynowej z ewidencją ilościowo wartościową oddziału gospodarczego zgodnie z wytycznymi przełożonych; 6)wykonywanie prac obsługowo konserwacyjnych przechowywanego mienia zgodnie z procesem technologicznym; 7)wypożyczanie tylko użytkownikom sprawnych narzędzi oraz prowadzenie bieżącej kontroli sprawności technicznej sprzętu będącego na wyposażeniu magazynu, a także wydanego użytkownikom; 8)coroczne sporządzanie w porozumieniu z elektromechanikiem Planu badań kontrolnych narzędzi o napędzie elektrycznym i przedstawianie go do zatwierdzenia do dnia 31 grudnia na kolejny rok kalendarzowy; 9)przedstawianie komisji propozycji przeklasyfikowania i wybrakowania narzędzi i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 10)składanie wniosków odnośnie potrzeb narzędzi oraz konieczności ich naprawy lub wybrakowania; 11)współpraca z przełożonymi w zakresie usprawniania organizacji pracy; 12)podejmowanie działań zmierzających do rozbudowy i dostosowania infrastruktury technicznej oraz wyposażenia warsztatu do zmieniających się wymogów oraz nowoprzybyłego SpW; 13)utrzymanie stanowiska pracy oraz przydzielonych narzędzi, maszyn i urządzeń w należytym porządku oraz w odpowiednim stanie technicznym; 14)dbanie o stan techniczny przydzielonych maszyn i narzędzi oraz właściwe ich wykorzystanie; 15)przestrzeganie terminowego i prawidłowego wykonywania obsługiwań i napraw bieżących sprzętu; 16)przestrzeganie systemu obiegu dokumentacji warsztatowej; 17)używać podczas pracy odzieży ochronnej stosownie do wykonywanej pracy oraz indywidualnych środków ochrony zdrowia i życia; 18)realizacja określonych przez przełożonego przedsięwzięć wynikających z zagrożeń niemilitarnych; 19)zapewnienie ochrony mienia będącego na wyposażeniu Plutonu Obsługi; 20)utrzymanie należytego porządku i czystości w przydzielonym rejonie oraz dbałość o infrastrukturę techniczną; 21)uzyskanie każdorazowo zgody przełożonego, a w przypadku jego nieobecności jego zastępcy na opuszczenie stanowiska pracy; 22)informowania przełożonego o zauważonych zjawiskach negatywnych mogących spowodować straty materialne lub inne zagrożenia (np. dla zdrowia, życia).
StPr/25/1031
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 4 950 PLN

Do zadań Starszego instruktora należy: 1)realizowanie procesu kształcenia zgodnie z programami szkolenia oraz rozkazami, wytycznymi i obowiązującymi aktami prawnymi w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć z przedmiotów logistycznych; 2)przygotowanie dokumentów służbowych przedstawianych do akceptacji i zatwierdzenia przełożonym, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej oraz zachowanie ich wysokiej jakości merytorycznej; 3)czynny udział w szkoleniach, kursach specjalistycznych, warsztatach oraz innych przedsięwzięciach w zakresie działalności szkoleniowo metodycznej; 4)przygotowanie się do prowadzenia zajęć w roli kierownika zajęć oraz instruktora; 5)udzielanie instruktaży szkolonym słuchaczom w zakresie zachowania podczas eksploatacji sprzętu wojskowego wykorzystywanego podczas zajęć; 6)uczestniczenie w instruktażach w ramach realizacji zajęć programowych w roli instruktora; 7)dokonywanie analiz w obszarze swojej odpowiedzialności, przedstawianie wniosków i propozycji w zakresie usprawnienia procesu szkolenia; 8)udział w procesie modernizacji i rozbudowy bazy dydaktycznej Cyklu Logistyki; 9)racjonalne wykorzystanie oraz właściwe użytkowanie i utrzymanie obiektów dydaktycznych Cyklu oraz sprzętu i infrastruktury szkoleniowej; 10)prowadzenie egzaminów okresowych i końcowych oraz udział w komisjach egzaminacyjnych organizowanych przez inne Cykle Wydziału Dydaktycznego; 11)utrzymywanie kontaktów z placówkami dydaktyczno-naukowymi, ośrodkami szkolenia i jednostkami wojskowymi w zakresie wiedzy dotyczącej nauczanych przedmiotów; 12)uczestniczenie w opracowywaniu programów kształcenia i ich aktualizacji, po uprzedniej konsultacji z Kierownikiem Cyklu oraz innymi pracownikami dydaktycznymi realizującymi dany przedmiot; 13)bieżąca analiza zmian i aktualizacja treści kształcenia wykładanych przedmiotów.
StPr/25/1032
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 090 PLN

Zgodny. Praca na terenie m. Grudziądz
StPr/25/1025
data rozpoczęcia pracy od 18.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN