Zamknij

„Otwórz firmę na internet” - nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet

Artykuł sponsorowany 10:27, 03.10.2025 Aktualizacja: 20:10, 03.10.2025
WeNet WeNet

Pod hasłem „Otwórz firmę na internet” wystartowała nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet - partnera technologicznego dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Kampania jest elementem nowej strategii mającej na celu uplasowanie WeNet na pozycji partnera technologicznego małych i średnich firm. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma strony internetowej, wizytówki online czy profili w social mediach, co negatywnie wpływa na zaufanie klientów do firmy i jej wiarygodność. WeNet alarmuje - brak obecności Twojej firmy w necie oznacza realną utratę klientów na rzecz konkurencji.

W świecie opartym na technologii, gdzie zmiany zachodzą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej potrzebne są rozwiązania, które nadążają za nową rzeczywistością. Ambicją WeNet jest udostępnienie małym i średnim przedsiębiorcom najnowszych rozwiązań i technologii dotychczas zarezerwowanych dla większych biznesów. Grupa wychodzi naprzeciw wyzwaniom stojącym przed MŚP, m.in. wprowadzając ofertę stron internetowych AI Ready - zaprojektowanych od podstaw w taki sposób, aby odpowiadały nowym sposobom wyszukiwania informacji i umożliwiały firmom zaistnienie w wielu kanałach (w tym wyszukiwarkach AI). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skuteczniej docierać do klientów i tym samym wyprzedzać konkurencję.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie lokalnym firmom, jak kluczowa dla ich rozwoju i przetrwania na rynku jest obecność online. W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku brak strony internetowej, jej słaba jakość czy brak zaktualizowanych informacji oznaczają realną utratę klientów, których najprawdopodobniej przejmie konkurencja.

„Strona internetowa to dziś podstawowa wizytówka firmy. Jeśli jest przestarzała, nieaktualna, nie działa lub w ogóle jej nie ma, klienci po prostu pójdą do konkurencji. Znajdą kogoś innego w necie. A przecież nikt nie chce tracić potencjalnych klientów, zwłaszcza że dziś zdobywa się ich coraz trudniej. Co więcej - nawet zadowoleni klienci przestają polecać, jeśli nie mają źródła, które mogliby podesłać znajomym” - mówi Joanna Plona, CEO Grupy WeNet.

Spoty reklamowe utrzymane w żartobliwym tonie przedstawiają codzienne sytuacje, w których bohaterowie chcą polecić innym firmę, z usług której są zadowoleni, ale nie mogą - bo firma nie ma strony internetowej, strona jest przestarzała albo nie działa prawidłowo. Komunikat jest jasny - nie masz dobrej i aktualnej strony - klienci znajdą kogoś innego w necie.

W kampanii wykorzystano nową identyfikację wizualną Grupy WeNet, która symbolizuje nowoczesne i biznesowe podejście do potrzeb klientów, dopasowane do dzisiejszego świata technologii.

„Rebranding WeNet to nie tylko nowa identyfikacja wizualna - to symbol naszej nowej strategii. Dzięki szerszemu portfolio produktów wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesu, umożliwiając im skuteczne konkurowanie na rynku. To jasna deklaracja obranego kierunku: technologia i innowacja nie są już luksusem, ale koniecznością dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę i skutecznie budować przewagę nad konkurencją, czy to lokalną, czy globalną. Jako WeNet chcemy towarzyszyć przedsiębiorcom na tej drodze - zapewniać odpowiednio dobrane rozwiązania - od stron zaczynając, na narzędziach do wspierania operacji biznesowych kończąc. Robimy to, by właściciele biznesów mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - na prowadzeniu i rozwoju swojej firmy” - podsumowuje Joanna Plona.

Grupa WeNet dostarcza rozwiązania, które odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców - od tworzenia stron internetowych i sklepów e-commerce, przez marketing online, po kompleksowe wsparcie w prowadzeniu firmy - narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, kalendarz wizyt, zarządzanie magazynem czy codzienne operacje biznesowe.

Za realizację spotów odpowiadają uznani twórcy z branży, reżyserem spotu jest Marcin Pucyk. Jego kreatywne projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. BRONZE DRUM na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum, a także zdobywały najwyższe wyróżnienia na prestiżowych festiwalach, takich jak Grand Prix Effie czy Cannes Lions. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja SPOT AND DOT, produkcję spotów studio Truskavka, natomiast planowanie i zakup mediów agencja Sales&More.

„Zależało nam na najwyższej jakości, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych. Połączenie kreatywności, doświadczenia i profesjonalnego podejścia zaowocowały ciekawą, wyróżniającą się i przyciągającą uwagę kampanią. Połączenie oryginalnego insightu ze świetnym spojrzeniem reżysera, poczuciem humoru i doskonałym castingiem dało efekt, który przewyższył nasze oczekiwania” - dodaje Elżbieta Piotrowska-Krzak, odpowiadająca za marketing w WeNet.

Kampania obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz 30- i 15-sekundowych materiałów filmowych online. Wykorzystane zostały różnorodne formaty: wideo, display, search, content marketing oraz mailingi, zapewniając szeroki zasięg i efektywne dotarcie.

Spoty kampanii można obejrzeć tutaj: .

Źródło informacji: WeNet

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Grudziądz: Walka o basen w Tarpnie. Radny Sarnowski zeb

A ja dodam trzeci wariant. Dużą nieckię przykryć kopułą i dobudować dwie zjeżdżalnie - będzie czynna cały rok, a te dwie mniejsze uruchamiać w sezonie letnim, co nie będzie generowało taki strat jak w przypadku basenu otwartego tylko przez dwa miesiące.

Tarpniak

20:24, 2025-10-03

Grudziądz na drodze do stania się Miastem Praw Człowiek

Czy ty i ta twoja banda pod przewodnictwem niemieckiego herszta kryminalistów z PO do reszty kpicie sobie z ludzi ?!! Jakie prawa człowieka ,kiedy szwabska szmata łamie je na każdym kroku, zmienia prawo uchwałami byłego drwala Żurka, prawnika bandytów, bezpodstawnie zamyka ludzi w aresztach. Przecież wy faktycznie stworzyliście drugą Białoruś, POKOmusze bękarty za pomocą lewackich doorniów z UE. A teraz może wsPOmnicie o przygotowywanej cenzurze na niewygodne treści w akcie o usługach cyfrowych (DSA). Kiedy doczekamy się czasów gdy będziemy rozbijać wasze łby o bruk uliczny? Oby wkrótce!

🤮

16:43, 2025-10-03

Grudziądz na drodze do stania się Miastem Praw Człowiek

Łysy pochwal się ile osób zwolniłeś i trafiłeś do sądu pracy 👎

Gość

16:29, 2025-10-03

Mieszkańcy zdecydowali! Znamy wyniki 13. edycji GBO

Mam takie przeświadczenie, że ten cały Budżet Obywatelski to czysta fikcja. Nie w sensie prawnym, bo pewnie jakieś tam kryteria spełnia, ale w innym aspekcie, takim właśnie obywatelskim. Bo dlaczego mieszkańcy z tych ,podobno im danych pieniędzy mają fundować oświetlenie przejścia dla pieszych, oświetlenia szkoły, placu zabaw dla kolejnej szkoły, (tych szkół jest więcej), remontu biblioteki, a już kuriozum jest kupno mundurów strażakom (przecież wszyscy należą do grudziądzkiej zawodowej straży pożarnej). Za te projekty odpowiada miasto (za szkoły i drogi) lub MSWiA (za strażaków) więc dlaczego te pieniądze idą w tym kierunku? Znów mamy dawać pieniądze na coś, za co kasę biorą urzędnicy różnych stopni? To śmieszne...

Lucek

15:12, 2025-10-03

0%