Zamknij

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych - klucz do sukcesu biznesów online

11:54, 08.06.2020 J.R Aktualizacja: 11:58, 08.06.2020
Skomentuj

Obecnie pozycjonowanie serwisów internetowych stanowi jeden z najistotniejszych elementów efektywnie prowadzonego marketingu online. Liczba internautów zarówno w Polsce, jak i na świecie nieustanie rośnie, a jak wynika z powszechnie dostępnych statystyk, ponad 90% z nich korzysta z wyszukiwarki Google. Poniżej zamieszczamy garść najważniejszych informacji na temat SEO dla zainteresowanych rozwojem działalności swojej firmy.

Czym jest pozycjonowanie serwisów internetowych?

Zanim przejdziemy do omówienia szczegółów związanych ze wspomnianą formą reklamy, warto zacząć od podstaw, czyli wyjaśnienia, czym właściwie jest pozycjonowanie. W najprostszym tłumaczeniu to zestaw działań mających doprowadzić do osiągnięcia przez daną witrynę możliwe najwyższych pozycji w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (tj. naturalnych, niebędących linkami sponsorowanymi) na strategiczne z punktu widzenia profilu firmy frazy kluczowe. Pozycjonowanie serwisów internetowych określa się często również jako „SEO”, czyli akronim od angielskich słów Search Engine Optimization.

Niezbędnym elementem do osiągnięcia pożądanych efektów na tym polu jest zoptymalizowanie strony internetowej pod kątem czynników, które bierze pod uwagę Google podczas przygotowywania listy wyników wyszukiwania.

Na czym polega profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych?

Podstawą, bez której nie może być mowy o skuteczności w zakresie pozycjonowania, jest oczywiście wiedza na temat mechanizmów działania algorytmów Google. Zagadnienie to obejmuje, lekko licząc, kilkaset niejednolitych czynników rankingowych, na bazie których wyszukiwarka ocenia jakość indeksowanych witryn. Pozycjonerzy, realizując działania SEO, biorą pod uwagę przede wszystkim:

• techniczną optymalizację witryny, w tym właściwe stosowanie metatagów, nagłówków i najważniejszych znaczników HTML, a także dbałość o poprawną strukturę wewnętrznego linkowania, szybkość wczytywania strony i jej responsywność oraz wdrożenie certyfikatu SSL,

• treści publikowane na stronie - ich najważniejsze cechy to unikalność, poziom nasycenia frazami kluczowymi, objętość oraz funkcja informacyjna i merytoryczność,

• popularność serwisu internetowego w Internecie reprezentowana przez liczbę prowadzących do niej odnośników z innych witryn - na profesjonalne pozycjonowanie w tej materii składa się pozyskiwanie linków wyłącznie dobrej jakości przy jednoczesnym pilnowaniu ich optymalnego tempa przyrostu (zbyt szybkie przyrosty przynoszą zwykle rezultat odwrotny do oczekiwanego).

Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie?

We wcześniejszej części artykułu napisaliśmy, że ponad 90% internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Jeśli dodamy do tego fakt, że 91,5% z nich ogranicza się zwykle wyłącznie do pierwszej strony wyników wyszukiwani, 4,8% do drugiej, a do wszystkich kolejnych dociera już tylko 3,7%, łatwo ocenić, jak wielki potencjał tkwi w profesjonalnie wypozycjonowanym serwisie. Dla biznesów, których istnienie uzależnione jest od popularności w Internecie, wspomniana forma promocji powinna stanowić priorytet.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

DianeDiane

0 0

where can i buy levitra in london buy levitra levitra kaufen ohne
rezept paypal 07:27, 28.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%