Zamknij

Szkolenie warsztatowe „Trudne sytuacje i wyzwania w obsłudze klienta”

08:54, 24.09.2024 Aktualizacja: 08:54, 24.09.2024
Skomentuj

Zapraszamy na szkolenie warsztatowe pt. „Trudne sytuacje i wyzwania w obsłudze klienta”.

Szkolenie poprowadzi praktyk, który specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, zarządzania zespołem, motywowania, coachingu, prezentacji oraz inspiracyjnych wystąpień. Wspiera menedżerów i pracowników, w formie treningów grupowych i indywidualnych, w obszarze tzw. osobistej efektywności.

Warsztat będzie prowadzony na bazie omawiania realnych przypadków obsługi klienta, z wykorzystaniem scenek i ćwiczeń umiejętności rozmowy.

Tematyka szkolenia:

  • Wprowadzenie w temat szkolenia – prezentacja koncepcji customer experience, wspólna odpowiedź na pytania: jak chcemy, aby klient nas postrzegał, co jest naszą mocną stroną, nad czym warto pracować?
  • Typy klientów i ich oczekiwania w relacji - przypomnienie testu stylów komunikowania się.
  • Omówienie trudnych sytuacji w relacji z klientem – na bazie zgłoszonych przypadków (np. niezadowolony klient, nieprzestrzegający zasad, w nieodpowiednim stanie, klient z pretensjami, klient roszczeniowy i inne).
  • Analizy Transakcyjna jako model służący przyglądaniu się relacji z klientem – Od roli opiekuńczego rodzica do dorosłego stawiania granic.
  • Granice praw i obowiązków klienta: na co może sobie pozwolić klient w relacji ze mną, do czego ma prawo.
  • Granice praw i obowiązków osoby obsługującej: do czego ja mam prawo w relacji z klientem, jakie są moje obowiązki względem klienta.
  • Co oznacza postawa asertywna, czym różni się od uległości i postawy agresywnej.
  • Techniki stawiania granic klientom naruszającym regulamin – zdarta płyta, 4-stopniowa technika obrony granic.
  • Odmowa asertywna – jak powiedzieć nie z zachowaniem szacunku dla klienta i jednoczesnym zachowaniem granic.
  • Techniki reagowania na krytykę klienta: niezgoda, zamglenie, pytanie uszczegóławiające.
  • Wykorzystanie poczucia humoru i pozytywnego nastawienia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych.
  • Tworzenie scenariuszy postępowania w konkretnych sytuacjach zgłoszonych przez uczestników spotkania.
  • Wprowadzenie w temat szkolenia – prezentacja koncepcji customer experience, wspólna odpowiedź na pytania: jak chcemy, aby klient nas postrzegał, co jest naszą mocną stroną, nad czym warto pracować?
  • Typy klientów i ich oczekiwania w relacji - przypomnienie testu stylów komunikowania się.
  • Omówienie trudnych sytuacji w relacji z klientem – na bazie zgłoszonych przypadków (np. niezadowolony klient, nieprzestrzegający zasad, w nieodpowiednim stanie, klient z pretensjami, klient roszczeniowy i inne).
  • Analizy Transakcyjna jako model służący przyglądaniu się relacji z klientem – Od roli opiekuńczego rodzica do dorosłego stawiania granic.
  • Granice praw i obowiązków klienta: na co może sobie pozwolić klient w relacji ze mną, do czego ma prawo.
  • Granice praw i obowiązków osoby obsługującej: do czego ja mam prawo w relacji z klientem, jakie są moje obowiązki względem klienta.
  • Co oznacza postawa asertywna, czym różni się od uległości i postawy agresywnej.
  • Techniki stawiania granic klientom naruszającym regulamin – zdarta płyta, 4-stopniowa technika obrony granic.
  • Odmowa asertywna – jak powiedzieć nie z zachowaniem szacunku dla klienta i jednoczesnym zachowaniem granic.
  • Techniki reagowania na krytykę klienta: niezgoda, zamglenie, pytanie uszczegóławiające.
  • Wykorzystanie poczucia humoru i pozytywnego nastawienia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych.
  • Tworzenie scenariuszy postępowania w konkretnych sytuacjach zgłoszonych przez uczestników spotkania.

formularz zgłoszeniowy

ZAPRASZAMY

PROWADZĄCY: TOMASZ OWCZAREK

26 WRZEŚNIA LUB 2 PAŹDZIERNIKA 2024 r. w godz. 9.00-16.00

GRUDZIĄDZ - HOTEL RUDNIK - UL. MIŁA 2

CENA: 399 zł netto/os.

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć należny VAT

(liczba miejsc ograniczona)

W przypadku rezygnacji ze szkolenia (dzień przed, w dniu szkolenia lub po jego potwierdzeniu) GHK SA może obciążyć

(Artykuł partnera)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%