Zamknij

Referent w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Grudzi

Nr oferty: StPr/25/0759Dodane przez: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Planowana data zatrudnienia: maj 2025 r.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Utrzymanie czystości wokól klatek.
StPr/25/0442
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Prace budowlane, kładzenie gładzi, montaż sanitariatów, malowanie.
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Opróznianie pomieszczeń, piwnic, wywóz przedmiotów wielkogabarytowych
StPr/25/0444
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

zgodny
StPr/25/0427
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny
StPr/25/0424
data rozpoczęcia pracy od 27.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) Diagnozowanie środowisk trudnych, a w szczególności rodzin wykazujących nieprawidłowości w zakresie sprawowania władzy rodzicielskiej nad dziećmi, rodzin zastępczych borykających się z problemami m.in. opiekuńczo-wychowawczymi z powierzonymi dziećmi. 2) Współpraca z pracownikami socjalnymi, asystentami rodziny oraz koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej w zakresie wspieranych rodzin i dzieci. 3) Organizowanie grup wsparcia, szkoleń dla rodzin zastępczych uwzględniających ich potrzeby. 4) Sporządzanie opinii o kontaktach dziecka z rodziną biologiczną i wpływie tych kontaktów na dziecko. 5) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego i indywidualnego dla podopiecznych tutejszego ośrodka.6) Prowadzenie działań mających na celu zapobieganie marginalizacji osób i rodzin objętych wsparciem.
StPr/25/0426
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Planowana data zatrudnienia: maj 2025 r.
StPr/25/0759
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji o świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników, - sprawdzanie, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszportowych wnioskodawców w systemach informatycznych, - prowadzenie rejestrów wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń, - przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne: skompletowanych wniosków, akt emerytalno-rentowych, korespondencji, - prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym, - prowadzenie ewidencji zgubionych i odtworzonych akt i dokumentacji oraz podejmowanie działań w celu ich odtworzenia, - włączanie do akt decyzji i korespondencji. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Planowana data zatrudnienia: maj 2025 r.
StPr/25/0757
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny
StPr/25/0401
data rozpoczęcia pracy od 21.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny ze stanowiskiem
StPr/25/0400
data rozpoczęcia pracy od 20.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN