Zamknij

Robotnik gospodarczy

Nr oferty: StPr/25/0444Dodane przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Curie - Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
: Opróznianie pomieszczeń, piwnic, wywóz przedmiotów wielkogabarytowych
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Curie - Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-
Osoba do kontaktu: Joanna Pikul
Numer telefonu: 56 45 120 36
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodny
StPr/25/0452
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

koordynowanie potrzeb w zakresie niezbędnym do wykonywania prac konserwacyjnych i remontowych; dbanie o właściwy stan techniczny obiektów; sporządzanie dokumentacji w zakresie zgłaszania potrzeb do planów rzeczowo-finansowych (w tym usług) wynikających z planowanych zadań; koordynowanie zaopatrywania Centrum w produkty i sprzęt służby żywnościowej, w przedmioty zaopatrzenia mundurowego oraz celowe i racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi w służbach materiałowych; prowadzenie rejestru zapotrzebowań i analiza terminowości ich realizacji;
StPr/25/0453
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodny ze stanowiskiem
StPr/25/0445
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0450
data rozpoczęcia pracy od 16.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wsparcie w realizacji procesu dydaktycznego, w tym: wykonywanie meldunków, sprawozdań, analiz, dokumentów planistycznych/potrzeb do planu finansowego w obszarze dydaktycznym w systemie LBPP, materiałów na odprawy/konferencje, pism do innych podmiotów. Planowanie szkoleń w systemie informatycznym oraz planowanie eksploatacji sprzętu wykorzystywanego w procesie dydaktycznym.
StPr/25/0451
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 688 PLN

Utrzymanie czystości wokól klatek.
StPr/25/0442
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Prace budowlane, kładzenie gładzi, montaż sanitariatów, malowanie.
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Opróznianie pomieszczeń, piwnic, wywóz przedmiotów wielkogabarytowych
StPr/25/0444
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

1) Diagnozowanie środowisk trudnych, a w szczególności rodzin wykazujących nieprawidłowości w zakresie sprawowania władzy rodzicielskiej nad dziećmi, rodzin zastępczych borykających się z problemami m.in. opiekuńczo-wychowawczymi z powierzonymi dziećmi. 2) Współpraca z pracownikami socjalnymi, asystentami rodziny oraz koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej w zakresie wspieranych rodzin i dzieci. 3) Organizowanie grup wsparcia, szkoleń dla rodzin zastępczych uwzględniających ich potrzeby. 4) Sporządzanie opinii o kontaktach dziecka z rodziną biologiczną i wpływie tych kontaktów na dziecko. 5) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego i indywidualnego dla podopiecznych tutejszego ośrodka.6) Prowadzenie działań mających na celu zapobieganie marginalizacji osób i rodzin objętych wsparciem.
StPr/25/0426
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, - sporządzanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Planowana data zatrudnienia: maj 2025 r.
StPr/25/0759
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN