Zamknij

Odzież robocza z logo – jakie naprawdę są jej zalety?

15:13, 27.10.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:13, 27.10.2022

Nadrukowane lub haftowane logo firmy, a także inne elementy personalizacji – imiona, stanowiska i inne dodatki, to coś więcej, niż tylko estetyczne wykończenie. Jest to jeden z detali, które pomagają firmie budować profesjonalny wizerunek.

Czy personalizacja odzieży roboczej jest konieczna?

Nie. Dobry pracownik będzie nadal świetny, choćby pracował w starym T-shircie, ale na tę sprawę trzeba spojrzeć szerzej. Dla wielu nowoczesnych firm praktycznie w każdej branży istotne jest budowanie eksperckiego wizerunku. Choć to tak naprawdę działanie marketingowe, to jednak faktem jest, że każdy pracownik jest na swój sposób przedstawicielem firmy. Znakowanie nazwą czy logo (ciekawe opcje można sprawdzić na stronie https://dbl.pl/odziez-robocza-z-logo/) pozwala na zwiększenie rozpoznawalności firmy i świadomości marki. Nawet jeśli nie jest to priorytetem przedsiębiorcy, to fakt, że można osiągnąć te korzyści niejako „przy okazji” podstawowych działań, sprawia, że personalizacja odzieży często nie wymaga dalszego uzasadnienia.

Konieczność? Nie. Użyteczność? Jak najbardziej!

To, jak pomocna może być personalizacja odzieży roboczej, najlepiej widać na przykładzie choćby dużego placu budowy. Instalatorzy, elektrycy, kontrolerzy – jeśli każdy będzie w firmowej koszulce, to po prostu szybko uda się znaleźć tę osobę, która akurat jest potrzebna. To samo będzie dotyczyło pracowników zieleni, przedstawicieli inwestora czy techników wykonujących różne pomiary. Nawet jeśli część tych ludzi zatrudniona będzie w tej samej firmie, to pewnie na co dzień nie pracują razem i znakowanie odzieży przynajmniej logo, opisem stanowiska czy imieniem, zwyczajnie ułatwia komunikację.

Owszem, to się wydaje banalne, ale w praktyce są to detale, które naprawdę wiele zmieniają. A warto jeszcze pomyśleć na przykład o pracownikach, którzy będą mieli bezpośredni kontakt z klientem – pracownik wodociągów czy firmy energetycznej, który dokonuje spisu licznika albo uzgadnia z mieszkańcami osiedla terminy remontów, będzie bardziej wiarygodny, jeśli wystąpi w koszulce z logo firmy. 

Dawniej w takich sytuacjach podnosiło się też argument o tym, że personalizowana odzież ma w jakiś sposób związać pracownika z firmą. Tego jednak w żaden sposób nie da się potwierdzić, ale z drugiej strony – na pewno będzie to po prostu wizerunkowo lepiej wyglądało, jeśli w komplecie odzieży roboczej znajdzie się personalizowana koszulka czy kurtka. W żadnym razie nie pozwoli to przykryć kiepskiej atmosfery w firmie, ale jest to jeden z tych detali, które w jakiś sposób pozwalają ją jednak budować w dobrym kierunku.

Warto też zadać sobie pytanie, czy te kilka złotych, jakie można oszczędzić na personalizacji odzieży roboczej, to na tyle dużo, żeby zaryzykować utratę nawet tych jedynie potencjalnych korzyści. Ostatecznie i tak trzeba kupić odzież dobrej klasy – w tym przypadku znakowanie już nie wpływa za bardzo na koszt, więc argumentem niech będzie po prostu pytanie: „a dlaczego by nie?”.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%