Zamknij

Chcesz zostać liderem w swoim mieście? Postaw na pozycjonowanie lokalne!

10:27, 26.11.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:27, 26.11.2019

Prowadzisz swój biznes, jednak wciąż nie wiesz, jak dotrzeć do swoich lokalnych klientów w sieci? Miejscem działalności Twojej firmy jest przede wszystkim Twoje miasto lub najbliższy region? Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie może być pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwania Google! Czym jest jednak faktycznie pozycjonowanie lokalne i dlaczego warto postawić na regionalne budowanie pozycji w wyszukiwarce? Oto najważniejsze informacje na ten temat!

Pozycjonowanie regionalne – jak działa?

Pozycjonowanie lokalne to, najprościej ujmując, budowanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, jednak z uwzględnieniem lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne, tak samo jak budowanie pozycji na ogólną skalę, trzeba oczywiście przeprowadzić w sposób kompleksowy, profesjonalny i przemyślany, o czym więcej dowiedzieć możesz się na https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/. Zupełnie nie ulega jednak wątpliwości, że to właśnie regionalne pozycjonowanie jest szansą na zdobycie pozycji lidera branży w Twoim mieście! W ten sposób, po wpisaniu odpowiednich fraz kluczowych wraz z nazwą miasta lub regionu, użytkownik wyszukiwarki trafi na Twoją stronę i ofertę.

To właśnie zapytania regionalne są dziś bardzo typowe dla użytkowników. Przykładowo, osoby poszukujące kwiaciarni, niekoniecznie zadowolą ogólne wyniki w Google. Istnieje duża szansa, że w ten sposób trafią na ofertę przypadkowej kwiaciarni w losowym miejscu w Polsce. A przecież interesuje ich raczej kwiaciarnia w ich mieście, gdzie jeszcze dziś będą mogli udać się po świeży bukiet kwiatów. Dlatego szukając ciekawych propozycji, najczęściej wpiszą „kwiaciarnia” i nazwę swojej miejscowości.

Szczególnie, gdy Twój biznes działa wyłącznie na rynku lokalnym, na początku nie ma potrzeby pozycjonować się na ogólne frazy, bez uwzględnienia lokalizacji. Nie tylko zmagać się będziesz niepotrzebnie z konkurencją z całej Polski. Nawet pozytywne wyniki pozycjonowania ogólnego niekoniecznie sprawią, że dotrzesz do swojej grupy docelowej – czyli potencjalnych klientów z Twojego miasta.

Zalety pozycjonowania lokalnego

Pozycjonowanie regionalne to przede wszystkim szansa na szybkie zdobycie nowych klientów, czyli realne zyski z prowadzenia biznesu. To jednak niejedyny cel pozycjonowania lokalnego - korzyści jest znacznie więcej! Nawet jeśli Twój biznes wykracza poza granicę miasta czy regionu, łatwiej zbudujesz swój pozytywny wizerunek w swoim regionie, zdobędziesz też rozpoznawalność wśród społeczności lokalnej. To właśnie Twoja firma przyjdzie na myśl potencjalnym klientom z regionu, gdy następnym razem potrzebować będą produktu lub usługi z Twojej branży.

Długofalowe działania w zakresie pozycjonowania lokalnego prowadzą do znacznej przewagi nad konkurencją i zajęcia pozycji lidera w danym regionie. Co więcej, pozycjonowanie lokalne to doskonały sposób wyjścia do późniejszego pozycjonowania ogólnego, które wymagać może większej pracy, cierpliwości i czasu. Zacznij więc pozycjonować się lokalnie, a szybciej zauważysz realne korzyści!  

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%