Pasażerowie komunikacji miejskiej w Grudziądzu zgłaszają problemy z zakupem biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnych oraz w pojazdach wyposażonych w mobilne automaty biletowe i kasowniki.
Co na to Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu? Zapytaliśmy Ratusz co zamierza z tym zrobić?
W związku ze zgłoszeniami otrzymywanymi od pasażerów o trudnościach przy zakupie biletów w niektórych rejonach naszego miasta, poprzez aplikacje mobilne oraz w pojazdach posiadających mobilne automaty biletowe i kasowniki, przeanalizowaliśmy przedmiotowe sytuacje i ustaliliśmy, że istnieją dwa obszary na terenie miasta, gdzie takie utrudnienia sporadycznie mogę występować. Działanie tych urządzeń w dużym stopniu uzależnione jest od transmisji danych 4G/LTE u poszczególnych operatorów.
Z analizy przeprowadzonej przez urzędników wynika, że problemy z zakupem biletów występują głównie w dwóch obszarach miasta:
Pierwszy odcinek dotyczy ul. Chełmińskiej, pomiędzy przystankiem Chełmińska / Piaskowa, a ulicą Brzeźną na odcinku około 150 metrów. Występuje tu mniejsza przepustowość i pokrycie obszaru zasięgiem sieci komórkowych w zakresie używanych do transmisji pasm danych 4G/LTE. Dotyczy to głównie aplikacji mobilnych.
Zmniejszony zasięg sieci komórkowych był również zgłaszany do producenta biletomatów już na etapie testów biletomatów oraz kasowników mobilnych i sytuacja ta uległa znaczącej poprawie po zainstalowaniu w pojazdach mocniejszych anten.
Wydział Transportu zapewnia, że problemy są monitorowane, a zgłoszenia pasażerów na bieżąco analizowane. W przypadku awarii podejmowane są zdalne naprawy. W tramwajach zainstalowano mocniejsze anteny, co poprawiło działanie urządzeń.
Urzędnicy podkreślają, że zarówno automaty mobilne, kasowniki, jak i aplikacje mobilne do działania wymagają stabilnego połączenia z internetem. Miasto ma ograniczony wpływ na zasięg sieci komórkowych, ale zachęca pasażerów do korzystania z nowszych technologii, takich jak 5G, które oferują lepszą przepustowość i zasięg.
_____________
Tego nie dowiesz się w mediach tworzonych przez Prezydenta Grudziądza.
Czytasz portal internetowy grudziadz365.pl, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Grudziądza i regionu. To idealne miejsce do wypromowania swojej marki lub firmy. Zaufało nam wiele firm z naszego regionu. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: [email protected]
Masz ciekawy temat pisz do [email protected]
Gość 10:25, 05.10.2024
5 1
Zawsze winni są inni, tylko nie wydział transportu 🤣🤣🤣 10:25, 05.10.2024
☺️13:29, 05.10.2024
1 1
Miłość jest piękna nawet przyjemna lecz tylko wtedy gdy jest wzajemna. 13:29, 05.10.2024
#gru-dno22:40, 05.10.2024
2 0
W Toruniu działa, w Bydgoszczy działa, w Grudziądzu tylko mandat za niemożność kupienia... 22:40, 05.10.2024
Jur18:24, 14.11.2024
1 0
Biletów to już nie można kupić też w biletomatach gdzie np.przy Biedronce na Strzemięcinie? Po co wogóle ten wydział transportu z jej lans gwiazdą poniewierką który jest dla samych siebie a nie dla mieszkańców.Już dawno powinien być zlikwidowany a te jej gwiazdy betlejemskie zatrudnione jako ewentualnie kontrolerki biletów. Choć nie wiadomo czy nawet by do tego się nadawały . 18:24, 14.11.2024