Zamknij

Problemy z zakupem biletów mobilnych w Grudziądzu? Ratusz odpowiada

08:52, 05.10.2024 . Aktualizacja: 10:57, 09.10.2024
Skomentuj

Pasażerowie komunikacji miejskiej w Grudziądzu zgłaszają problemy z zakupem biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnych oraz w pojazdach wyposażonych w mobilne automaty biletowe i kasowniki.

Co na to Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu? Zapytaliśmy Ratusz co zamierza z tym zrobić?

W związku ze zgłoszeniami otrzymywanymi od pasażerów o trudnościach przy zakupie biletów w niektórych rejonach naszego miasta, poprzez aplikacje mobilne oraz w pojazdach posiadających mobilne automaty biletowe i kasowniki, przeanalizowaliśmy przedmiotowe sytuacje i ustaliliśmy, że istnieją dwa obszary na terenie miasta, gdzie takie utrudnienia sporadycznie mogę występować. Działanie tych urządzeń w dużym stopniu uzależnione jest od transmisji danych 4G/LTE u poszczególnych operatorów.

Z analizy przeprowadzonej przez urzędników wynika, że problemy z zakupem biletów występują głównie w dwóch obszarach miasta:

  • Pierwszy odcinek dotyczy ul. Chełmińskiej, pomiędzy przystankiem Chełmińska / Piaskowa, a ulicą Brzeźną na odcinku około 150 metrów. Występuje tu mniejsza przepustowość i pokrycie obszaru zasięgiem sieci komórkowych w zakresie używanych do transmisji pasm danych 4G/LTE. Dotyczy to głównie aplikacji mobilnych.

  • Drugim odcinkiem jest odcinek tramwajowy obejmujący ulicę Klasztorną, Szkolną oraz Szewską. W tym przypadku znacznym utrudnieniem jest zwarta zabudowa Starego Miasta uniemożliwiającą pełną komunikację mobilnych biletomatów i kasowników znajdujących się w tramwajach. 

Zmniejszony zasięg sieci komórkowych był również zgłaszany do producenta biletomatów już na etapie testów biletomatów oraz kasowników mobilnych i sytuacja ta uległa znaczącej poprawie po zainstalowaniu w pojazdach mocniejszych anten.

Wydział Transportu zapewnia, że problemy są monitorowane, a zgłoszenia pasażerów na bieżąco analizowane. W przypadku awarii podejmowane są zdalne naprawy. W tramwajach zainstalowano mocniejsze anteny, co poprawiło działanie urządzeń.

Urzędnicy podkreślają, że zarówno automaty mobilne, kasowniki, jak i aplikacje mobilne do działania wymagają stabilnego połączenia z internetem. Miasto ma ograniczony wpływ na zasięg sieci komórkowych, ale zachęca pasażerów do korzystania z nowszych technologii, takich jak 5G, które oferują lepszą przepustowość i zasięg.

_____________

Tego nie dowiesz się w mediach tworzonych przez Prezydenta Grudziądza.

Czytasz portal internetowy grudziadz365.pl, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Grudziądza i regionu. To idealne miejsce do wypromowania swojej marki lub firmy. Zaufało nam wiele firm z naszego regionu. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: [email protected]

Masz ciekawy temat pisz do [email protected]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

Gość Gość

5 1

Zawsze winni są inni, tylko nie wydział transportu 🤣🤣🤣 10:25, 05.10.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

☺️☺️

1 1

Miłość jest piękna nawet przyjemna lecz tylko wtedy gdy jest wzajemna. 13:29, 05.10.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#gru-dno#gru-dno

2 0

W Toruniu działa, w Bydgoszczy działa, w Grudziądzu tylko mandat za niemożność kupienia... 22:40, 05.10.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JurJur

1 0

Biletów to już nie można kupić też w biletomatach gdzie np.przy Biedronce na Strzemięcinie? Po co wogóle ten wydział transportu z jej lans gwiazdą poniewierką który jest dla samych siebie a nie dla mieszkańców.Już dawno powinien być zlikwidowany a te jej gwiazdy betlejemskie zatrudnione jako ewentualnie kontrolerki biletów. Choć nie wiadomo czy nawet by do tego się nadawały . 18:24, 14.11.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%